Lion Grup Reklam San. İç ve Dış Tic. LTD. ŞTİ, 2007 yılında 100m2’li bir alanda faaliyete başlamıştır. Bugün itibariyle Konya matbaacılar sitesinde 1200 m2’lik yeni hizmet binasında tüm memleket sathına ve yurt dışında başta Hollanda, Fransa ve Almanya olmak üzere Avrupa’da ayrıca birçok orta asya ülkesinde sorunsuz kaliteli ve hızlı bir şekilde hizmet vermeye devam etmektedir. İmalet yelpazemiz alüminyum harf, sarı, siyah, bakır, gümüş krom kutu harf, pleksi kutu harf, pleksi vakum harf ve ilaveten her türlü fason kesim işlemleri ile müşteri taleplerini en etki şekilde karşılayacak seviyededir.

Firmamız teknolojik gelişmeleri yakından takip edip süratle bünyesine yenilikler katarak reklamcılık sektörüne öncelik etmeyi, her geçen gün geliştirdiği makine ve teçhizat parkuru müşterlerinin talipleri en etki bir şekilde karşılama maksadını ön planda tutarak gelişimini sürdürmektedir. Kaliteyi kendisine düstur olarak seçmiş olan Lion Grup, bugün alt yapısıyla ve tecrübesiyle müşterisinin A’dan Z’ye tüm harf ürünlerin ihtiyaçını karşılayabilecek potansiyel ve kapasiteye sahiptir. Sektörde gerçekleştirdiği başarılı ve büyük atılımlar, ürün çeşitliği, ihracatı, ürünün en kalitelisi, fiyatın en uygunu, hizmetin en iyisi ve geleceğini görebilen bir çalışma felsefesiyle ile reklam sektörünün en güçlü ve lider kuruluşlarından biri olmayı başarmıştır.

Misyonumuz

Sektör pazarında tüm ihtiyacları karşılayan, yeni ürünler gelişrirerek harf imalatı alanında hep “ilk” ve “en iyileri” üreten, ürün ve hizmet kalitesi, uygun fiyat politikasıyla rakiplerinden üstün, karakter yapısı ve değerleriyle güçlü firmalar arasında yerini belli eden, kazanırken kazandıran ve memleket ekonomisine katkıda bulunan öncü bir kuruluş olmak aslı görevidir.

Vizyonumuz

Hedefi sektöre yön veren, teknolojiye hakim, köklü kuruluşların dahi hedef olarak gösterdiği, üretimiyle ülke ekonomisine katkı sağlayarak sürekli büyüyen ve ilerleyen bir firma olmakla birlikte dürüst, saygılı, nazik, yardımcı, çözümcü ve güler yüzlü çizgisini asla kaybetmeden, müşteri memnuniyetini ve sadakatini en üst seviyede tutarak portföyünü ülke geneline yaymak ve başta Avrupa olmak üzere dünya çapında genişleterek herkesin bildiği ve tercih ettiği bir marka haline gelmektir.