Lion Grup Reklam San. İç ve Dış Tic. Ltd. Şti., 2007 yılında 100 m²’lik mütevazı bir alanda faaliyete başlamıştır. Bugün itibariyle Konya Kobisan 3. Sanayi Sitesi’nde bulunan 1500 m²’lik modern hizmet binasında; başta İngiltere, Hollanda, Fransa ve Almanya olmak üzere Avrupa’nın birçok ülkesine ve Orta Asya’ya kaliteli ve hızlı bir şekilde hizmet vermeye devam etmektedir.
Üretim hattımız; alüminyum harf, sarı, siyah, bakır, gümüş krom kutu harf, pleksi kutu harf ve vakum harf modelleri ile müşterilerimizin taleplerini en verimli ve etkili şekilde karşılayabilecek kapasitededir.
2024 yılında kutu harf bölümüne ilave olarak tekstil bayrak baskı ve lightbox üretimini bünyesine katarak ürün yelpazesini daha da genişletmiştir.
Firmamız, teknolojik gelişmeleri sürekli takip ederek bünyesine yenilikler katmakta ve reklamcılık sektörüne öncülük etmeye devam etmektedir. Modern makine parkurumuz ve uzman kadromuzla müşterilerimizin ihtiyaçlarını A’dan Z’ye karşılayabilecek donanıma sahibiz.
Ayrıca, 2024 yılında reklam malzemeleri alanında yeni bir şirket kurarak sektördeki yatırımlarına bir yenisini eklemiştir. İlk etapta 300 m²’lik bir tesiste hizmet vermeye başlayan bu girişim, 2025 yılında 800 m²’lik yeni ve modern satış alanına taşınarak ürün yelpazesini genişletmiş, müşterilerine daha kaliteli ve kapsamlı hizmet sunma kapasitesine ulaşmıştır.
Bu atılım sayesinde Lion Grup, yalnızca üretim kapasitesini artırmakla kalmamış, sektördeki öncülüğünü de pekiştirerek müşterilerine daha hızlı, daha kapsamlı ve daha kaliteli bir hizmet sunar hale gelmiştir.
Misyonumuz
Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutarak; kutu harf, tekstil bayrak baskı, lightbox ve tüm reklam malzemelerini tek çatı altında sunmak, yenilikçi çözümler ve yüksek kalite standartlarımızla sektöre değer katmak.
Vizyonumuz
Hedef sektöre yön veren, teknolojiye hakim, köklü kuruluşların dahi hedef olarak gösterdiği, üretimiyle ülke ekonomisine katkı sağlayarak sürekli büyüyen ve ilerleyen bir firma olmakla birlikte dürüst, saygılı, nazik, yardımcı, çözümcü ve güler yüzlü çizgisini asla kaybetmeden, müşteri memnuniyetini ve sadakatini en üst seviyelerde tutarak portföyünü ülke geneline yaymak ve başta Avrupa olmak üzere dünya çapında genişleterek herkesin bildiği ve tercih ettiği bir marka haline gelmektir.







